Nie ste spokojní so službami svojho operátora? Vymeňte ho.
Veľa z nás má vo zvyku, ostávať pri zaužívaných veciach. Nanešťastie tak robíme aj pri službách, s ktorými už dávno nie sme ani trochu spokojní. Jednou z takýchto situácií, je náš mobilný operátor. Ak na vás takpovediac začne „kašľať“, nebojte sa ho vymeniť.
Reklamy o výhodných paušáloch, dátach navyše, bonusoch pre nových zákazníkov a ďalších neskutočných ponukách, sa na nás valia z každého rohu. Avšak len v máloktorých sa objaví slovíčko „vernosť“. Ak využívate a zároveň i platíte za služby v jednej spoločnosti už dlhodobo, mali by vám z toho plynúť aj nejaké tie výhody. Mnohí operátori sa však zameriavajú skôr na nových zákazníkov, pretože dúfajú, že tí starí sa nebudú zmenou operátora zaoberať. To je však veľká chyba, ak sa o vás váš operátor prestal starať, nemali by ste to nechať tak.
Pred tým, ako sa rozhodnete definitívne rozviazať zmluvu, však skúste svoje zámery operátorovi oznámiť. Ak jeho služby využíva celá vaša rodina, verte že by to pre neho bola nemalá strata. Väčšinou vás pár dní potom, ako svoje plány prestúpiť inam oznámite, bude kontaktovať veľmi milý zamestnanec, ktorý vám ponúkne výhodnejší paušál, alebo sa vás opýta, aké sú vaše ideálne predstavy. V tomto prípade sa nebojte preháňať. Je veľmi pravdepodobné, že na väčšinu vašich požiadaviek, operátor pristúpi.
Samozrejme, že existuje i druhá možnosť, teda že váš odchod a rozviazanie zmluvy nebude nikoho trápiť. V tom prípade nečakajte a svojho operátora čo najskôr vymeňte. Na trhu dnes existuje dostatočne veľa výhodných ponúk, s ktorých si určite vyberiete tú najvýhodnejšiu.
Pokiaľ sa nachádzate v období, kedy vám plynie viazanosť, aj to sa dá pomerne ľahko vyriešiť. Väčšinou je predčasné ukončenie zmluvy pokutované. O akú čiastku ide sa dozviete priamo v zmluve, alebo zavolajte na infolinku, kde vám túto informáciu musia poskytnúť. V súčasnosti nájdete mnoho ponúk, pri ktorých váš nový operátor zaplatí túto zmluvnú pokutu za vás.