Zvýšte návštevnosť vášho webu kvalitným obsahom
Nikto nevraví, že to musí byť vždy jednoduché ako facka, ale v skutočnosti existuje veľa funkčných spôsobov, ako zvýšiť návštevnosť vašej webovej stránky.
Jednou zo základných možností je predovšetkým tvorba aktuálneho a zaujímavého obsahu, ktorý bude samozrejme tematicky blízky vašej stránke, resp. e-shopu. Obsah by mal vychádzať primárne z toho, predajom akých služieb či produktov sa web zaoberá a o týchto službách či produktoch následne tvoriť zaujímavé články. Zároveň týmto spôsobom budujete PR, čiže vaše vzťahy s verejnosťou a posilňujete znalosť verejnosti o vašej značke.
- Takéto články môžu byť súčasťou vášho blogu.
- Takisto môžu byť písané pre vonkajšie, no ideálne tematicky blízke weby. V takom prípade v nich budú spätné linky a budú odkazovať na vašu domovskú stránku.
- V neposlednom rade môže ísť o efektívny copywriting so zameraním na SEO, čiže na zlepšenie vašej pozície vo vyhľadávačoch vďaka použitým kľúčovým slovám, ktoré bude tento článok obsahovať.
Ako bolo spomenuté, silným faktorom dokážu byť práve kľúčová slová a práca s nimi. Sú to výrazy, ktoré majú tendenciu byť hľadané a vďaka ktorým vyhľadávač užívateľovi do výsledkov poskytne aj vašu stránku a obsah, kde budú tieto výrazy zakomponované.
- Riešenie ale nespočíva v tom, natlačiť týchto kľúčových slov do článku čo najviac. Tým pádom by stratili svoj význam a neboli by „kľúčové“. Je dôležité vedieť ich v texte umiestniť tak, aby mali logiku.
Na záver nezabúdajme, že fenoménom dnešnej doby sú sociálne siete a u nás je to primárne Facebook. A áno, pravdepodobne tu máte vytvorený svoj firemný účet a v tom prípade treba tvoriť čerstvý a zaujímavý obsah aj tu. Nemusí ísť o dlhé romány, ale oplatí sa zdieľať atraktívne novinky a témy z vášho webu, ktoré by mohli zaujať skupinu vašich sledovateľov, čím sa zvyšuje pravdepodobnosť rastúcej návštevnosti domovskej stránky.